مزایای گزنه برای درمان بیماری دیابت و کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شما کمی در مورد طب گیاهی آموخته اند، شما می توانید ده ها تن از مزایای گزنه پیدا کنید. دیابت و بیماری کلیه هستند دو اختلال شایع در سراسر جهان. اگر همزیستی در همان شخص، او می تواند از گزنه استفاده کرد؟

دیابت و بیماری مزمن کلیه

دیابت یک اختلال متابولیک است که اگر به سمت چپ بدون کنترل به طور موثر می تواند هر قسمتی از بدن حمله است. به طور معمول، کلیه ها می تواند قند اضافی را از بدن حذف می کند. با این حال، بیش از حد قند در بدن مخزن می تواند به کار اضافه کلیه منجر شود. سپس سیستم فیلترینگ از کلیه آسیب دیده است، و دیابتی بیماری کلیوی نیز نامیده می شود نفروپاتی دیابتی رخ می دهد. همراه با توسعه بیماری کلیوی ناشی از دیابت، تورم و فشار خون بالا اغلب اتفاق می افتد.

با استفاده از گزنه

در طب سنتی چین، گزنه یک داروی معمول مورد استفاده برای پاک کردن خون، تسکین تورم و کمک به درمان احتقان مخاط، و غیره در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می دهند به استفاده از گزنه به عنوان یک چای است. سپس، بیماران ممکن است گزنه در زندگی روزمره خود بهره مند شوند.

مزایای پزشکی و یا چای گزنه برای بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی

بزرگترین سود است برای کنترل برخی از عوارض دیابت با بیماری کلیوی، مانند فشار خون بالا و احتباس مایعات. وقتی کلیه ها می تواند مایع اضافی به طور معمول از بین نمی برد، مایع اضافی خون در عروق باقی می ماند. در نتیجه، فشار خون بالا و تورم رخ دهد.

علاوه بر این، این گیاه به عنوان یک تصفیه کننده خون بزرگ در نظر گرفته. برای بیماران کلیوی، خون خود را معمولا با توجه به سپرده از محصولات و سموم دفع زباله آلوده. بنابراین، آن مفید است برای بیماران مبتلا به دیابت به نوشیدن چای گزنه در نفروپاتی زندگی روزانه خود را.

همانطور که در بالا مورد بحث، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت نشان می دهد با استفاده از گزنه، اما مقدار باید به عنوان دستورالعمل های پزشکی تعیین می شود.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1943.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: